2016.11.29 – Serwis
Defekter wylądował w nowym warsztacie poleconym przez znajomego. W sumie nic wielkiego się nie stało ale zrobić trzeba było:
- wymienić uszczelkę przedniej szyby
- naprawić wieszak wydechu
- zamontować hebel
- naprawić zerwane cięgło reduktora
- zrobić parę kosmetycznych drobiazgów.
- dostał nową przednią szybę, ta co była pękła przy wymianie uszczelki 🙁
Update:
29.11 PONIEDZIAŁEK – oddanie samochodu
Wyraźnie zaznaczyłem, że wszystkie dodatkowe koszty, które się pojawią, w tym związane z zawieszeniem/wspomaganiem mają być ze mną ustalane.
Poznałem wstępne ceny części, pod koniec dnia miałem dostać telefonicznie informacje nt. kosztów całości oraz ew. dodatkowych prac. Do końca dnia takiej informacji nie dostałem.
30.11 WTOREK – dzwoniłem dwukrotnie, nadal nie otrzymałem info dot. kosztów, jedynie zapewnienie, że zadzwonią do końca dnia.
31.11 ŚRODA – j.w.
1.12. CZWARTEK. – informacji nt. kosztów nadal nie otrzymałem, natomiast dowiedziałem się, że została w trakcie wymiany uszczelki zbita przednia szyba i wymieniają na nową.
2.12. PIĄTEK.
w ciągu dnia nadal nie miałem informacji dot. kosztów. Udało mi się dodzwonić z trasy, cena została podana, nt. nadal nie znałem szczegółów. Pan kazał mi się skontaktować z biurem, ale pomimo ustalenia, że wyśle mi kontakt sms’em, żadnego numeru nie dostałem (prowadziłem samochód i nie miałem gdzie stanąć by go zapisać).
5.12 PONIEDZIAŁEK
Odbiór samochodu. Nie mogłem dostać kopii zlecenia, rachunku/faktury oraz zapłacić kartą, ponieważ podobno padła sieć. Otrzymałem jedynie po dłuższej namowie, pokwitowanie odbioru gotowki przez pracownika.
Zrobione bez uzgadniania ze mna, otrzymałem informacje, że do 500zł robią bez uzgadniania z klientem…..
1. wymiana uszczelniacza w tylnym wale
2. wymiana górnych gum tylnych amortyzatorów.